5/10/12

XIII Ciencia en Acción - 2012

Avuipel matí m'he anat a Madrid per preparar l'estand del treball de la Cristina, "Cabello humano, ¿lo cuidas?" que participa en l'apartat de "Laboratori de Biologia" en l'edició d'enguany de Ciencia en Acción.

Avui és un dia, per tant, d'estar atent en dos espais geogràfics tan distants com Màlaga i Madrid. Avui finalitza el XXV Encuentro de Jóvenes Investigadores i comença l'edició XIII Ciencia en Acción. És com una intersecció de dos conjunts units per un element comú: la Cristina amb el seu treball d'investigació. Per tant, una setmana que s'intueix intensa.

Muntatge de l'estand
Una vegada arribat a Madrid, i després de saludar a alguns professors i persones conegudes d'altres edicions, vaig fer l'acreditació i vaig començar a muntar l'estand perquè quan la Cristina arribi aquesta nit pogués tenir les coses preparades per demà, dia central de l'esdeveniment.

Un moment de la inauguració
Posteriorment al muntatge, es va fer la cerimònia d'inauguració que va ser precedida per una conferència. L'acte va tenir lloc a la sala Àgora del CosmoCaixa d'Alcobendas. Van venir diferents pesonalitats i va ser guiada per un represenat de l'entitat. Amb aquest esdeveniment va quedada inaugurada aquesta edició, la tercera consecutiva que vaig, després de la de Santiago de Compostela i Lleida. La jornada va finalitzar amb un sopar a la terrassa del CosmoCaixa.

En aquest moment, la Cristina arribava a Madrid i la vaig anar a buscar a l'estació del metro. Tornada a l'hostal i a preparar la sessió de demà.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada