25/4/13

Primera jornada. Preparatius

Avui és el primer dia de fira, encara que només es fan els preparatius i la inauguració.

Després d'un viatge que va passar per diferents espais eurepeus, es va arribar a Berlin. Posteriorment vam agafar un bus i un tren fins a Frankfurt (Oder), tot just a la frontera amb Polònia. Des d'aqui, amb un taxi vam anar fins al lloc d'estada.

Estació Central de trens de Berlin

Frankfurt (Oder), darrera ciutat alemanya

Primer cartell a Polònia

Berlin, amb el riu Oder

Slubice. Residència allotjament

Com es diu cuina en polac? Doncs, estava ben neta i pulida L'habitació, compartida amb un professor de Lleida

Per la nit vam anar a sopar a un restaurant i, finalment, a descansar. Els nervis estaven al màxim, tot esperant l'endemà.

A les 9 h d'avui matí vam anar al lloc on es fa la fira Science on Stage, anomenat Colegium Polonicum. Els espais estan ordenats alfabèticament per països. A nosaltres ens ha tocat en una espai tancat, de fusta, amb uns plafons simples i una taula.

Els preparatius dels estands va permetre veure la gran diversitat d'idees que el professorat tenia en diferents àmbits de la ciència. El meu cas és una mica particular, donat que l'objectiu és explicar el funcionament del Projecte i del Treball de Recerca que es fa a Catalunya. Com a part aplicada, explicaré, a partir de demà, el funcionament del seu seguiment utilitzant eines de noves tecnologies, així com la tutorització a distància.

Informació que em trobo a l'arribar a l'estand

Preparant l'estand

Estand finalitzat Organitzant la feina de l'estand

Ara, en el moment que escrit, unic espai de temps que tindré internet (no hi ha en l'acomodació), i per finalitzar, es farà a les 16 h la inauguració de l'esdeveniment.

Espero gaudir al màxim d'aquests dies amb la companyia de la gran diversitat educativa europea.

Aquí teniu una seqüència d'imatges en forma de presentació: