13/7/03

Expo Science International - Moscou 2003 (II)

Aquest primer dia de fira va tenir diferents esdeveniments que val la pena comentar.

Un moment del muntatge
de l'estand de l'Alba
D'una banda, la distribució dels estands. Donada la magnitud de l'espai on es feia la fira (ens van dir que estàvem unes tres mil persones allà dintre), la distribució no va ser caòtica, però si "espaiada" entre els estands catalans. En el cas del de l'Alba estava força bé, ja que tenia un costat lliure i obert, per tant, a dos passadissos. Per tant, una part del matí ens vam dedicar a muntar i jo, també, ha fer fotos ja que era un esdeveniment que podria ser irrepetible.

Imatge dels dos tutors del treball
sobre "ídols de joventut"
En segon lloc, una sorpresa molt agradable per a la meva persona. Durant l'Expo Science Europe de Bratislava, l'any passat, em vaig trobar una professora russa que, parlant en anglès, em va comentar si volia col·laborar i fer un treball entre el seu centre, que en realitat era una mena de "Club de Ciència" anomenat Eureka, i el meu. Vaig dir que si, ja que als alumnes que tenia del grup de Medi Ambient els va semblar una molt bona idea. Em va comentar que el voldria presentar en l'ESI de Moscou i jo li vaig comentar que seria molt difícil fer una presentació conjunta, però que ho podria fer. Doncs, amb la sorpresa de ser la única manera d'anar-hi, guanyant l'Exporecerca Jove, finalment ens vam veure i vam poder presentar conjuntament el nostre projecte que es basava en a quina persona els agradaria als joves ser de gran (treball sobre ídols de joventut, vaja!).

Reunió informativa
Una imatge d'una de les
estacions del metro de Moscou
Finalment, per la tarda l'organització ens va ver reunir tot en una mena de grada a l'entrada del recinte on es feia l'esdeveniment. Allà es va poder veure la seva magnitud i la quantitat de participants que havia. Una ciutat sencera!! Una pantalla gegant anava passant imatges de la inauguració, amb algunes on els nostres eren protagonistes. Va ser una idea molt bona i divertida.

La resta del dia va ser d'exposició fins la tornada al lloc de descans. En aquest cas vam agafar el metro que, en comparació amb el de Barcelona, semblava la RENFE. Quina passada d'estacions!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada