3/10/13

Quart dia a Mollina, Màlaga

Arriba el darrer dia oficial del curs, abans de la jornada D de demà, amb les cloendes i entregues de premis.

Presentació de la Nassira
Només començar, i ja avisats en jornades anteriors, ens va arribar una sorpresa molt emotiva. La ponència de la Nassira El Hadri, guanyadora fa uns anys del Certamen "Jóvenes Investigadores" que es fa paral·lelament al curs. Ens va parlar de la seva experiència en aquesta participació amb el títol ¿Qué supone participar en el Certamen de Jóvenes Investigadores? Durant més d'una hora la Nassira ens va deleitar amb la seva força i sinceritat de com l'esforç i creure en un mateix pot donar grans alegries.

Tot esperant la gran acollida que va tenir, vaig esperar per parlar amb ella de la meva experiència i situació personal front al sistema educatiu actual, del qual sóc molt crític en alguns aspectes. Finalment, vaig tenir el premi i vaig estar parlant amb ella una estona.

Ponència de la Mar Jiménez
Durant la resta del matí es van compaginar els tallers amb feina personal, donat que havíem d'omplir una sèrie de documents sobre el curs. Com que la tarda estava reservada a una visita a Antequera, em vaig decidir a fer la feina personal durant aquesta estona. La sessió matinal va finalitzar amb una nova ponència a càrrec de la Mar Jiménez (INTEF) i titulada Investigar en el aula: Nuevas herramientas, nuevas metodologías.


Com he comentat, per la tarda vam fer la visita a la ciutat d'Antequera, propera a Màlaga. Vam estar pel casc antic on ens vam trobar també als participants del certamen.

Plaça de bous a Antequera Vista general des del mirador
Vista panoràmica d'Antequera a la posta de Sol.
Imatge amb més qualitat

La nit va finalitzar amb un sopar de grup a un mesón prop d'Antequera. Una bona manera de poder parlar i valorar entre els companys tot el què s'havia fet al llarg de la setmana.

Foto del sopar de grup


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada