31/5/01

Finalistes internacionals al JWP!!!!

Ahir vaig rebre una notícia mentre estava fent classe... Em van cridar de secretaria que tenia una trucada de Kemira Ibèrica. He anat a la sala de professors i m'han dit la notícia... FINALISTES!!! Vaig fer un salt i un crit que crec s'ha sentit per tot el centre. Vaig anar a avisar a les noies i l'alegria ha estat immensa. Us podeu imaginar... Sense paraules.

Avui he rebut una carta també comunicant la resolució del jurat. Impresionant...

Va ser un dia molt feliç per tothom i, sobretot, per a les noies... Per primera vegada un projecte del centre surt del país per anar al que, segons diuen, es considera el Premi Nobel de l'aigua.

Properament ens faran una rebuda al centre i ens entregaran la documentació necessària, segons ens han dit, per ja començar a preparar la gran final que tindrà lloc el proper mes d'agost.

A treballar!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada