18/7/02

ESE Bratislava - Quart dia (V)

Un moment de descans
en la presentació
Un nou dia de presentacions, d'avaluacions i de menjar poc variat. Sense cap novetat.

El ritme era elevat i això es notava en les cares del grup, reduïnt la concentració quan no venia cap persona a veure l'estand. Comprensible i recomanable fer un descans de tant en quant.

Al migdia vaig deixar temps lliure a meu grup perquè anessin amb la resta dels participants de la delegació i jo, amb una persona adulta de la delegació, vam visitar Viena ja que està prop més d'una hora en bus. Em van dir que eren les dues capitals europees més properes.

La ciutat era magnífica. Vaig visitar el centre històric i els palaus de la època dels Augsburg.

Ens vam retrobar amb el grup just abans del sopar de les 18 h.

Posteriorment, teníem la tarda-nit lliure i vam visitar la ciutat de Bratislava. Vam anar principalment pel centre històric ja que la resta de la ciutat tenia un aire marcadament comunista, encara que aquesta època va passar a la història.

Seguidament, cap a mitja nit, vam tornar a l'hotel.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada