14/7/04

ESE - Dresde 2004 (VI)

Avui si que és el darrer dia de la fira. Las jornada està prevista que es passi tot el dia a l'exterior, en l'anomenada Saxon Switzerland.

Pel matí vam anar fins al centre de la ciutat de Dresde per agafar un autobús que ens esperava en aquesta sortida. La gent es notava ja cansada. A veure com respondria a aquesta sortida de camp. Per això es va aprofitar a dormir durant una gran part del viatge, que va durar unes dues hores i mitja. En el trajecte vam passar per llocs magnífics fins arribar a la nostra destinació, on començava l'excursió a peu.

Castell de Koenigstein Poble de Koenigstein

Quan el bosc començava a canviar el paisatge de camps que vam passar després de la localitat de Koenigstein, em vaig aturar una mica entre arbres i em vaig canvir de roba per emular els formidables vestits que havia vist d'aquesta regió i amb barretina i espardenyes vaig començar a pujar davant la sorpresa de la gent. Vam travessar estrets congostos per un cami moltes vegades escalat, però magnífic. De tant en quan, paràvem per veure les magnífiques vistes de la plana. Realment allò valia la pena i l'esforç de la continuada pujada.

Pujada per la ruta marcada Paisatge de Koenigstein Pujada per la ruta marcada Arribada al cim

Una vegada arribats dalt de la plana, ens vam dirigir per un sender al lloc on es faria l'acte de cloenda de l'ES, un programa entretingut que va ser organitzat per l'associació "Erholung und Natur". Durant una estoneta vam esperar que tothom hagués arribati per això vam tenir un moment de descans que va ser d'agrair. Tot seguit, va començar la cloenda amb els parlaments i una enlairada de globus que va sorprendre el personal. Finalment, dos voluntaris alemanys van donar el testimoni de la següent ESE al Bruno i a l'Oriol, representants d'INICE, donat que aquesta es faria a Tarragona el 2006.

Descans merescut Abans de la cloenda Ben acompanyat Testimoni de l'ESE

Auf Wiedersehen Dresden 2004!!!!